Personal touch in finance

De documentenstroom van The Consultancy Firm en Borrie

Als er duizenden communicatieproducten per dag de deur uitgaan, hoe zorg je er dan voor dat alle dezelfde look en feel heeft die u wilt uitstralen naar uw klantenkring?

Een rekening, brief, e-mail, pdf bestand sturen in hetzelfde lettertype en in dezelfde huisstijl lijkt tamelijk eenvoudig. Maar wat nou als je een bedrijf hebt dat groeit door fusies en overnames? Een bedrijf met enige honderdduizenden klanten die meerdere producten afnemen. Dan wordt het al een stuk complexer. Dan heb je behoefte aan iemand die serieus is over documentstromen en klantcommunicatie.

The Consultancy Firm is een jonge dienstverlener die zorgt voor de stroomlijning van documentenstromen en klantcommunicatie bij onder meer banken, verzekeraars en hypotheekverstrekkers. Kort na de oprichting liepen Michiel Glazener en Arno Jellema binnen bij Borrie met de vraag om de B.V. en de personal holdings op te zetten. Intussen werken er vijftien mensen, doet Borrie alle financiële diensten voor The Consultancy Firm en is er iemand gedetacheerd voor de administratie. Mede doordat Maurice Kruidenier van Borrie sinds de oprichting bij het bedrijf betrokken is, is er een vertrouwensband ontstaan. Daardoor staat Michiel open voor voorstellen waar Maurice mee komt. Want hij weet intussen dat de investering zichzelf meestal terugverdient. En daar is hij net zo serieus over als over documentstromen en klantcommunicatie.

logo-alliott
Borrie speelt een actieve en drijvende rol in de Alliott Group, een wereldwijde alliantie op het gebied van accountancy, belastingadvies en consultancy.