Personal touch in finance

Het modebewustzijn van Röling Import en Borrie

Groot worden in de conjunctuurgevoelige branche voor damesmode vergt een getrainde intuïtie voor trends en stijl.

Vakkennis en ervaring worden bij Röling Import dan ook gekoesterd als de kroonjuwelen van de onderneming. En terecht: wie weet wat een vrouw wil aantrekken voordat ze dat zelf weet, is goed bezig. En wie daarin slaagt in een tijd dat het tij tegen zit, is een slimme ondernemer.

Röling vertegenwoordigt en importeert een aantal exclusieve modemerken zoals Marc Cain, Cambio, Steffen Schraut, Marc Aurel, Backstage, Crea Concept, Princess goes Hollywood en Margittes. Het bedrijf voert labels die complementair zijn en mikt op een selecte groep betere detaillisten die zich willen onderscheiden. Hoe kan dat zonder dat het ten koste gaat van je omzet? Röling balanceert met verve tussen een optimale serviceverlening aan de winkeliers en een eigen dienstbare vertaling van de marketingfilosofie van de ieder label. Elk merk heeft een eigen showroom en detaillisten wordt daar alle gelegenheid geboden om het assortiment voor hun zaak zorgvuldig samen te stellen.

Röling is al sinds 1986 een klant van Diana Clement. Borrie doet de complete MKB-dienstverlening voor Röling Import en staat Marc van Hilst regelmatig bij met advies. Want hij is altijd op zoek naar uitbreiding en verwante activiteiten in de branche. Een echte ondernemer met passie voor het vak dus, die doorgaat met ondernemen – ook als de conjunctuur even tegenzit. Want daar is het modebewustzijn van Röling wel tegen opgewassen.

logo-alliott
Borrie speelt een actieve en drijvende rol in de Alliott Group, een wereldwijde alliantie op het gebied van accountancy, belastingadvies en consultancy.