Personal touch in finance

Salarisadministratie

Van technische ondersteuning tot totale dienstverlening

Om u zo goed mogelijk te ondersteunen bij de salaris- en personeelsadministratie, maakt Borrie gebruik van online software die zijn kracht bewijst in de praktijk. Het voordeel is dat u zelf kunt bepalen wat u zelf doet en wat u uitbesteedt. Bovendien blijven de kosten laag, is er altijd een back-up van uw gegevens en kunt u dag en nacht de salaris- en personeelsadministratie raadplegen.

Wie gebruikt maakt van onze diensten op het gebied van salaris- en personeelsadministratie, bepaalt zelf wat hij afneemt. Wie voldoende heeft aan de software en zelf zorgt voor de invoer houdt op die manier de kosten laag. Alles overlaten aan ons – en iedere mogelijke vorm daartussen – kan ook. Bovendien kunt u bij ons terecht voor deskundig advies op het gebied van loonheffing en sociale verzekeringen, arbeidsrecht, grensoverschrijdende arbeid en overige P&O-vraagstukken.

Uw voordelen
  • Eén online loket
  • Iedere combinatie van diensten mogelijk
  • Geen aanschafkosten eigen software
  • Back-ups en technische ondersteuning
  • Advies voor elk deelgebied van HRM
  • Mogelijkheid tot Outsourcing

Voor een demo van de online versie klik hier

Tilly Eskens

12_1

Salarisadministratie |

‘Het signaleren van kansen en risico’s, dat is mijn uitdaging!’

Tilly Eskens is HRM adviseur bij Borrie. Na afronding van de vakopleidingen VPS/CPS (Vak- en Consultancy Payroll services) trad ze in 2001 in dienst bij Borrie.

‘Er is geen vak waarin zoveel verandert. Ieder jaar opnieuw. De wet- en regelgeving op het gebied van personeel en arbeid is een grillig werkgebied. De uitdaging is het signaleren van mogelijke kansen en risico’s om deze vervolgens te vertalen naar een advies op maat voor de klant. Bij het opstellen van dergelijke adviezen wordt niet alleen rekening gehouden met de kaders van de huidige wet- en regelgeving, maar ook met toekomstige trends. Het is leuk en afwisselend werk, want ieder bedrijf is anders en ieder mens is anders. Het persoonlijke contact dat ik met mijn klanten heb en het vertrouwen dat er naar twee kanten ontstaat, typeren de manier waarop ik mijn klantenrelaties het liefste zie.’

Tilly Eskens
12_1

Harm Tegel

8_1

Salarisadministratie |

‘Uitvoeren en meedenken.’

Harm Tegel heeft na zijn opleiding loonadministratie en belastingconsulent vijfentwintig jaar bij PriceWaterhouseCoopers en haar voorgangers gewerkt, aanvankelijk als salarisadviseur, vervolgens als hoofd salarisadviesgroep Amsterdam. Sinds tien jaar is hij salarisadviseur bij Borrie.

‘Een goede salaris- en personeelsadministratie tegen een redelijke prijs. Daar begint alles natuurlijk mee. Maar dikwijls houdt het daar niet mee op. Veel klanten hebben vragen over hun administratie en natuurlijk zijn er ook arbeidsrechtelijke kwesties en fiscale vragen die met salaris en personeel te maken hebben. Om te beginnen moet je bereikbaar zijn om op al die vragen een antwoord te kunnen geven. Ten tweede moet je de veranderingen in het veld van arbeidsrecht en fiscus op de voet volgen, zodat je gegarandeerd weet dat je adviezen actueel en nuttig zijn. En tenslotte is het prettig voor je klanten wanneer je ook met ze meedenkt, waardoor arbeidsrechtelijke en fiscale problemen voorkomen kunnen worden. Uitvoeren dus en meedenken ¬– en alles daar tussenin.’

Harm Tegel
8_1
logo-alliott
Borrie speelt een actieve en drijvende rol in de Alliott Group, een wereldwijde alliantie op het gebied van accountancy, belastingadvies en consultancy.